Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni

ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia

 

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://mopsjastarnia.naszops.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej: 2019-07-12.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2019-07-12.

Strona internetowa jest zgodna z ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji  mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia 01-09-2020 roku. Deklaracje sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą odpowiedzialną jest Magdalena Mokrzycka, adres poczty elektronicznej mops@mopsjastarnia.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na nr telefonu 0-58 675-19-50. Tą samą droga można składać wnioski o udostepnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostepnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu. Filmy udostępnione na stronie nie posiadają audiodeskrypcji. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikacje mobilna chodzi oraz sposobu kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje  o tym, kiedy realizacja  żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące  od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni ma swoją siedzibę w budynku Urzędu Miejskiego w Jastarni przy ul. Portowej 24. Do budynku prowadzą 2 wejścia: wejście główne oraz wejście od strony parkingu miejskiego. Na parkingu są wyznaczone miejsca postoju przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wejście główne do ratusza znajduje się od strony ul. Portowej na pierwszym piętrze (wejście po schodach), wejście od strony parkingu znajduje się za budynkiem na parterze- przy wejściu znajduje się podjazd dla wózków. Biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastarni znajdują się na parterze ( pok. nr 1, nr 2,  nr 3) oraz na drugim piętrze pok. nr 208. W  budynku jest winda oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych, korytarze są przestronne i zapewniają swobodne przemieszczanie się. Do budynku i do wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie udostępnia tłumacza języka migowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Na mocy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się, osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się ma prawo do załatwienia sprawy z wykorzystaniem tzw. osoby przybranej lub za pomocą innych narzędzi komunikacji (pisemnie), lub powinna zgłosić chęć skorzystania z usług tłumacza, co najmniej na trzy dni robocze przed zdarzeniem z wyłączeniem sytuacji nagłych. Zgłoszenie zostanie przekazane do merytorycznego pracownika, który skontaktuje się za pomocą wybranego sposobu komunikacji (sms/mail) w celu potwierdzenia miejsca i terminu wizyty.

Informacje

Liczba wyświetleń: 238
Utworzono dnia: 24.09.2020

Historia publikacji

  • 24.09.2020 13:01, Administrator
    Dodanie strony: Deklaracja dostępności