Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni

ZAPYTANIA OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

P.o. Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastarni zaprasza do złożenia oferty na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi określonych w ustawie o pomocy społecznej (t.j. z 2021 r., poz. 2268) i rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz.U. Nr 189, poz.1598 z ze zm.) w miejscu ich zamieszkania w roku 2022.

 

  1. Tryb postępowania

Niniejsze postępowanie jest prowadzone w ramach zapytania ofertowego, gdyż kwota zamówienia nie przekracza 130.000 zł, o której mowa w art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U z 2021 r. poz.1129).

Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, jawności i przejrzystości, a także przy zachowaniu bezstronności i obiektywizmu przez osoby przeprowadzające postępowanie.

  1. Zamawiający:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni, ul. Portowa 24, 84 – 140 Jastarnia, tel. 58 675 19 00, e-mail:

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w miejscu zamieszkania klienta (z terenu gminy Jastarnia) specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zgodnie z ustawą o pomocy społecznej (t.j. z 2021 r., poz. 2268) oraz rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. (Dz.U. Nr 189, poz.1598 ze zm.), uprawnionych do w/w usług na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni. Przedmiot zamówienia dotyczy:

  1. jednej osoby dorosłej w ilości około 29 godzin miesięcznie;
  2. pięciorga dzieci w ilości około 100 godzin miesięcznie.

 

Liczba godzin i osób objętych usługami, może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia. Określona liczba godzin świadczenia usług stanowi ich maksymalna ilość, przy czym Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane.

 

  1. Szczegółowy zakres świadczonych usług:

Szczegółowy zakres świadczonych usług zawarty jest w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

Oferent musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz.U. Nr 189, poz.1598) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006 r. (Dz. U. nr 134, poz. 943), tj. posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi oraz.

Warunkiem niezbędnym jest posiadanie co najmniej półrocznego stażu w jednej z następujących jednostek:

  1. szpitalu psychiatrycznym,
  2.  jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,    
  3.   placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
  4. ośrodku terapeutyczno- edukacyjno- wychowawczym,
  5. zakładzie rehabilitacji,
  6. innej jednostce niż wymienione w pkt. 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

OSOBY ŚWIADCZĄCE SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI MUSZĄ POSIADAĆ UDOKUMENTOWANE PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE PROWADZENIA TRENINGÓW UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH PRZEWIDYWANYCH W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG - § 3 PKT 3 ROZPORZĄDZENIA.

OSOBY ŚWIADCZĄCE SUO, O KTÓRYCH MOWA W § 2 PKT 1 LIT. A, MUSZĄ POSIADAĆ PRZESZKOLENIE I DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE:

  1. UMIEJĘTNOŚCI KSZTAŁTOWANIA MOTYWACJI DO AKCEPTOWANYCH PRZEZ OTOCZENIE ZACHOWAŃ
  2. KSZTAŁTOWANIE NAWYKÓW CELOWEJ AKTYWNOŚCI
  3. PROWADZENIE TRENINGÓW ZACHOWAŃ SPOŁECZNYCH.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 30.12.2022 r.

  1. Miejsce świadczenia usług:

Miejsce zamieszkania klienta.

  1. Termin i miejsce składania ofert.

Oferty należy składać do dnia 31.12.2021 r. do godziny 12.00 w siedzibie Miejskiego Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni, ul. Portowa 24, 84 – 140 Jastarnia, pok. nr 6.

Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.

  1. . Opis sposobu przygotowania i składania ofert:

1) Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty składane lub przesyłane powinny być dostarczone w nieprzejrzystej kopercie, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy.

2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3) Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4) Wszystkie wartości powinny być wyrażone w PLN.

5) Podana cena powinna być wyrażona w kwocie netto oraz brutto.

6) Dopuszcza się możliwość składania ofert cząstkowych.

 

  1. . Informacje dodatkowe.

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnego Wykonawcy bez podania przyczyn.

2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyn.

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców dotyczących wszystkich elementów złożonej oferty, w tym również złożonych oświadczeń lub dokumentów.

 

11Ocena oferty.

 Kryterium wyboru oferty jest cena za 1 godzinę usługi.

Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową (jednostkową) za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego.

12Lista dokumentów wymaganych od Wykonawcy:

1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego;

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

 3) Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności /kserokopie za zgodność z oryginałem/.

4). Dokumenty potwierdzające co najmniej półroczny staż pracy w jednej z jednostek,  o których mowa w punkcie 5 niniejszego zapytania ofertowego.

13. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.

1) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną; z tym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia.

2) Informacja o wyłonieniu Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastarni oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

14. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

Adres korespondencyjny: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni, ul. Portowa 24, 84 – 140 Jastarnia, tel.: 58 675 19 00, e-mail: mops@mopsjastarnia.pl.

 

 

 

Nr zamówienia OPS.III.260.1.2021                                                                                                                                                           Jastarnia, dnia 19.05.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONEJ
W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30 000 EURO


I. ZAMAWIAJĄCY
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia
tel. (58) 675 19 00
Strona internetowa: mopsjastarnia.naszops.pl
e-mail: mops@mopsjastarnia.pl
NIP: 587-160-41-17
REGON: 220127138
Godziny urzędowania:
pon.- pt. od 7.30 do 15.30

II. Przedmiot zamówienia – usługa: Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej

KOD CPV: 85312100-0 Usługi opieki dziennej

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, w ramach resortowego Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ”, który finansowany jest ze środków Funduszu Solidarnościowego, na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami gminy Jastarnia.
Adresaci:
Do wsparcia zakwalifikowane są trzy osoby z niepełnosprawnościami o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, w tym dwie osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi.
2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:
2.1. Świadczenie ww. usług odbywać się będzie w ilości 120 godzin miesięcznie.
2.2. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:
- prowadzenia szczegółowej dokumentacji potwierdzającej wykonanie usług (Karta realizacji usług asystenckich) oraz składania miesięcznych raportów dotyczących liczby i zakresu zrealizowanych usług,
- prowadzenia ewidencji biletów jednorazowych, zawierająca m.in. informacje dotyczące: daty pobrania biletów, liczby pobranych biletów, danych Asystenta, daty i celu wykorzystania biletów.
- pozostawania w gotowości do świadczenia usług w danym miesiącu kalendarzowym w wymiarze min. średnio 90 godzin zegarowych oraz świadczenia usług w terminach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego.
2.3. Zakres usług świadczonych przez Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej obejmie:
- pomoc w przemieszczaniu się, komunikowaniu, w codziennych czynnościach, w pełnieniu ról społecznych - zgodnie z zapotrzebowaniem osób niepełnosprawnych, w tym m.in: świadczenie usług podstawowych, na które składa się:
a)    wyjście, powrót lub dojazd w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b)    pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c)    załatwianie spraw urzędowych;
d)    nawiązanie kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e)    korzystanie z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f)    wykonywanie czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu i przyprowadzaniu ich do lub z placówki oświatowej.
2.4. Usługi mogą być realizowane  przez okres trwania umowy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w ilości godzin określonej w pkt III.2.1.
2.5. Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów związanych ze świadczeniem usług, w tym w szczególności wynagrodzenie asystentów oraz:
a)    zakup środków ochrony osobistej, w wysokości nie większej niż 50 zł miesięcznie;
b)    zakup biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych oraz koszt dojazdu własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, w wysokości nie większej niż 200 zł miesięcznie;
c)    zakup biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne itp. dla asystenta towarzyszącego uczestnikowi Programu, w wysokości nie większej niż 100 zł miesięcznie;
d)    koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta, w wysokości nie większej niż 150 zł rocznie.
2.6. Koszty będą kwalifikowane, jeśli:
1)    pod opieką asystenta w tym samym czasie będzie pozostawać tylko 1 uczestnik Programu;
2)    będzie prowadzona ewidencja biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych, zawierająca m.in. informacje dotyczące: daty pobrania biletów, liczby pobranych biletów, danych asystenta, daty i celu podróży;
3)    będzie prowadzona ewidencja przebiegu pojazdu stanowiącego własność asystenta (załącznik nr 10 do Programu pn. Wzór ewidencji przebiegu pojazdu) lub ewidencja kosztów przejazdu innym środkiem transportu np. taksówką, zawierająca następujące informacje: dane asystenta, datę i cel podróży, do której należy dołączyć dowód poniesienia wydatku np. rachunek, paragon, fakturę dokumentującą ww. przejazd.
4)    zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20 marca 2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej z powodu zakażeń wirusem SARS-CoV-2
 2.7. Asystent realizując usługi zobowiązany jest kierować się poniższymi zasadami:
- zasadą akceptacji – opartą na zasadach tolerancji, poszanowania godności swobody wyboru wartości i celów życiowych Klienta,
- zasadą indywidualizacji – podmiotowego podejścia do Klienta, jego niepowtarzalnej osobowości, z jej prawami i potrzebami,
- zasadą poufności i respektowania prywatności i nieujawniania informacji uzyskanych od Klienta bez jego wiedzy i zgody osobom trzecim (z wyłączeniem wyjątków wynikających z przepisów obowiązującego prawa),
- zasadą prawa do samostanowienia – prawo Klienta do wolności i odpowiedzialności za swoje życie (z wyłączeniem sytuacji zagrożenia zdrowia i życia),
- zasadą obiektywizmu (nieoceniania) – wszechstronne, oparte na profesjonalnej wiedzy rozpatrywanie każdej sytuacji, nie dokonywanie osądów podczas analizy sytuacji,
- zasadą dobra rodziny i poszczególnych jej członków – uwzględnienie podczas realizacji usług korzyści poszczególnych członków środowiska rodzinnego Klienta.

3. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy, o ile jest już znana. Należy w tym celu wypełnić odpowiednio formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi tj. bez udziału podwykonawców. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2021 r.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na podstawie przepisu art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. Nr 94, poz. 651 z późn. zm.), zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne, działające na podstawie ustawy o spółdzielniach socjalnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Asystentem Osobistym Osoby Niepełnosprawnej.
3. Usługi asystenta mogą świadczyć:
1)    osoby posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej ), opiekun osoby starszej, opiekun medyczny,
2) osoby posiadające co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie
w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnych w formie wolontariatu,
     3) osoby wskazane przez uczestnika Programu lub jego opiekuna prawnego.

4. Asystentem Osobistym Osoby Niepełnosprawnej nie może być osoba, która:
1) została prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu (art. 148-162 KK), przestępstwo przeciwko wolności (art. 189-193 KK), przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności (art. 197-204 KK), przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece (art. 206-208, 210-211a KK), przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 – 277d KK), przestępstwa przeciwko mieniu (art. 278 – 282 KK).

Potwierdzenie spełnienia warunków w niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym.

V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wszystkie wartości cenowe określone będą w złotych polskich PLN, a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich.
2. Cenę ofertową należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego.
3. Zaoferowana cena musi być podana liczbą oraz słownie i będzie ceną ryczałtową.
4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ofertową wykonawcy i jako cena ryczałtowa nie podlega zmianom.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferta musi być złożona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności.
3. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
6. Naniesienie zmian w ofercie przez Wykonawcę zobowiązuje go do złożenia podpisu
w każdym miejscu dokonania zmiany.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone
w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Zamawiający ma prawo badać skuteczność zastrzeżenia dot. zakazu udostępniania informacji zastrzeżonych, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia będzie ich odtajnienie (stosownie do uchwały Sądu Najwyższego z dnia
21 października 2005r. sygn. III CZP 74 /05).
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
10. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert stosuje się
w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy prawa związane z przedmiotowym zamówieniem.

VII. ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącego   załącznik nr 1 do zapytania.
UWAGA! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum.

VIII. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
Najniższa cena, z tym, że koszt jednej godziny zegarowej wynagrodzenia nie może przekroczyć 40 zł.

SPOSÓB OCENY OFERT: Najniższa cena. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zaoferuje najniższą cenę.
W sytuacji, kiedy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

IX.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę w zamkniętym opakowaniu należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jastarni przy ul. Portowej 24, - biuro numer 2, drogą korespondencyjną (liczy się data wpływu) na adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24
lub e-mailem (skan dokumentów) należy przesłać na adres: mops@mopsjastarnia.pl na druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
Opakowanie oferty należy opisać w sposób umożliwiający korespondencję oraz opisać nazwą zadania.
Termin składania ofert upływa dnia 26.05.2021 r. o godz. 1400
Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwraca niezwłocznie Wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w  Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jastarni przy ul. Portowej 24
w dniu: 26.05.2021 w biurze nr 2 o godz. 15:00.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych rokowań z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców do składania wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty oraz do uzupełnienia dokumentów, jak również do poprawiania w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, wycofa się z postępowania lub odmawia podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do pozostawienia zapytania bez dokonania wyboru.


Załączniki:
1.    Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
2.    Klauzula informacyjna RODO  (Załącznik nr 2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

								

klauzula RODO

Utworzono dnia 24.05.2021, 11:55

formularz ofertowy

Utworzono dnia 24.05.2021, 11:43

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Kwiecień 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny